Over het Bonhoeffer College

Wij werken er samen aan om elke leerling een geweldige schooltijd te bezorgen

Het Bonhoeffer College is een interconfessionele scholengemeenschap waar leerlingen welkom zijn voor alle vormen van voortgezet onderwijs.

Stichting Carmelcollege

Wij maken deel uit van Stichting Carmelcollege

Bonhoeffer College maakt deel uit van Stichting Carmelcollege. Carmel verbindt VO-scholen verspreid over heel Nederland. Met circa 4.300 collega’s en ruim 38.000 leerlingen is het weliswaar een grote stichting, maar kleinschaligheid staat voorop. Dat is ook terug te vinden in onze missie, waarin de mens centraal staat. Niet alleen bij haar primaire taak: het aanbieden van bijzonder voortgezet onderwijs, maar ook bij het scheppen van noodzakelijke randvoorwaarden voor dat onderwijs.

Wij maken deel uit van Stichting Carmelcollege afbeelding

De digitale schoolgids van het Bonhoeffer College

In de digitale schoolgids beschrijft het Bonhoeffer College de schoolorganisatie en het onderwijskundig beleid. Je kunt ook onze schoolgids als PDF downloaden.

De digitale schoolgids van het Bonhoeffer College afbeelding